کیسے ہو ؟

”ٹھیک ہوں“


کیا کر رہے ہو؟

”کچھ نہیں“


جاگ کیوں رہے ہو؟ 

”نیند نہیں آ رہی“


نیند کیوں نہیں آ رہی ؟ 

”عادی ہوں“


یہ کیسی عادت ہے؟ 

”اللّٰہ آپکو محفوظ رکھے“


کس نے عادی کیا؟

”پتہ نہیں“


خوش ہو؟

”نا“


خفا ہو؟

”نا“


کسی کا انتظار ہے؟

”نا“


کوٸی آ رہا ہے؟

”نا“


پھر یہ سب کیا ہے؟

”پتہ نہیں“


کسی کی یاد آ رہی ہے؟

”ہاں بہت“


کوٸی ہے؟

”نہیں“


یہ کیا جھمیلا ہے؟

”سمجھ نہیں پا رہا“


کچھ تو اچھا بولو؟

”کچھ اچھا ہے بھی تو نہیں“


محبت کرتے ہو؟

”نا“


آنکھیں کیوں لال ہے؟

”نیند پوری نہیں“


تو سو جاٶ نا؟

”نیند آٸے تب نا“


موبائل چھوڑو سو جاٶ؟

”زمین جگہ نہیں دے رہی“


پھر یہ کیا ماجرا ہے؟

”دل پہ بوجھ ہے“


کسی کی یاد میں؟

”پتہ نہیں“


زندگی مشکلات میں ہے؟ 

”بہت زیادہ“


دل میں درد ہو رہا ہے؟ 

”بہت عرصے سے“


کپڑوں کی خریداری کی؟

”نا“


کیوں؟

”پچھلے سال کے پڑے ہے“


وہ تو پرانے ہو گٸے ہوں گے نا؟

”پہنے ہی نہیں“


کونسا کَلر تھا؟

”کالا“


کالا تو غم و دکھ کی نشانی ہے؟

”پسند ہے“


تو سفید کیوں نہیں؟ 

”وہ لوگ لیں گے نا میرے لیے“


کون لوگ؟ 

”وہ جو اکیلا چھوڑ گٸے ہے“


اتنے ناامید کیوں ہو؟

”ناامید نہیں امید رکھتا ہی نہیں“


دنیا تو بہت بڑی ہے اتنے بے زار کیوں ہو؟

”میرے لیے چھوٹی ہے اتنی کہ گُھٹن ہوتی ہے“


کیا چاہیے؟ 

”نیند“


کیسی نیند؟

”کہ پھر آنکھیں نہ کھولوں، کسی کی آواز نہ سُنوں، کسی کو آواز نہ دوں، بس ایک کال کوٹڑی اور میں“


آپ پاگل ہو؟

”شاید“


ایسی باتیں کیوں کر رہے ہو؟ 

”تم نہیں سمجھ سکتے“


کہاں رہتے ہو؟

”انجان شہر میں“


کون ہے آپ کے ساتھ؟

”انجان لوگ


نام کیا ھے۔۔۔؟؟


شایان خان شانی“


ان کے ساتھ خوش تو ہو نا؟

”نا مجبوری ہے“


کیا کہوں آپکی باتیں کچھ ٹھیک نہیں!

”ٹھیک ہی تو کہ رہا ہوں“


کوٸی یاد آتا ہے؟

”ہاں بہت زیادہ“


کون؟

”جو نہیں آنے والا


کہاں گٸے ہوٸے ہے؟

”پتا نہیں“


تو بھول جاٶ؟

”بھولانے میں شاید میری عمر سے بھی زیادہ عرصہ درکار ہے، کچھ سمجھ نہیں آرہا لیکن“


لیکن کیا؟

”لیکن بھولاٸے نہیں بھولتے


کسی اور کو اپنا بنالے شاید رفتگاں بھول پاٶ؟

”دنیا میں کوٸی اور ہے ہی نہیں“


آپ اندھے ہو گٸے ہیں؟

”میں نہیں میرا دل


تو کیا ہوگا آخر؟

چار تکبیر کی نماز إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ